Görsel Marka Kimliği Tasarımı
Marka kimliği geniş anlamıyla; kurumdaki bireyler arası kurum içi ilişkileri ile kurumu temsil eden herhangi bir noktanın dışarısı ile olan tüm ilişkilerini kapsamaktadır. Bu kapsamda oluşturulan marka kimliği, süreçte sürdürülen ve geliştirilen bir kurum kültürü haline dönüştürülmelidir. Bu süreçte planlanan ve gerçekleştirilen tüm çalışmalar bir markanın nasıl algılanacağını, nasıl anılacağını, nasıl hatırlanacağını; müşterilerine gösterdiği dışa açılan yüzünün ne derece güven verici ikna edici olduğunu belirleyen bir itibar çalışmasıdır.
Bir markanın sermayesi, üretimdeki özeni, çalışanların özverisi ve diğer tüm sosyolojik ya da teknik bileşenleri temsil eden marka kimliği, belirlenen bu itibar ile müşterilere ulaştırılır. Günümüz rekabet ortamında, farklılaşmak başarılı ve sürdürülebilir neticeler elde etmek, burada bahsi geçen itibara yapılan yatırım ile doğru orantılıdır.
Kaynak: https://www.koraykislali.com/
0 Yorumlar