Yeni Bayilikler

Yeni Bayilikler

Görsel Marka Kimliği Tasarımı Nedir?

Kısa tanımıyla marka kimliği, bir markanın kendisini ifade ettiği, müşterilerinin markayı tanımlarken ilişkilendirdiği anlamlar topluluğu olarak tanımlanabilir. Marka kimliği ya da bir diğer adı ile kurumsal kimlik bir markanın ürün ve hizmeti ile sahip olduğu değerler; gerçekleştirdiği faaliyetler ve hedeflerini içeren tüm faktörlerin toplamını temsil etmektedir. Başarılı bir marka kimliği, halkla ilişkiler, pazarlama, tasarım gibi farklı disiplinlerin entegrasyonundan oluşmakta; disiplinler arası çalışma süreci ile bu alanlarda markaya ilişkin normlar belirlenmektedir.

Kısa tanımıyla marka kimliği, bir markanın kendisini ifade e

Görsel Marka Kimliği Tasarımı

Marka kimliği geniş anlamıyla; kurumdaki bireyler arası kurum içi ilişkileri ile kurumu temsil eden herhangi bir noktanın dışarısı ile olan tüm ilişkilerini kapsamaktadır. Bu kapsamda oluşturulan marka kimliği, süreçte sürdürülen ve geliştirilen bir kurum kültürü haline dönüştürülmelidir. Bu süreçte planlanan ve gerçekleştirilen tüm çalışmalar bir markanın nasıl algılanacağını, nasıl anılacağını, nasıl hatırlanacağını; müşterilerine gösterdiği dışa açılan yüzünün ne derece güven verici ikna edici olduğunu belirleyen bir itibar çalışmasıdır.

Bir markanın sermayesi, üretimdeki özeni, çalışanların özverisi ve diğer tüm sosyolojik ya da teknik bileşenleri temsil eden marka kimliği, belirlenen bu itibar ile müşterilere ulaştırılır. Günümüz rekabet ortamında, farklılaşmak başarılı ve sürdürülebilir neticeler elde etmek, burada bahsi geçen itibara yapılan yatırım ile doğru orantılıdır.

Kaynak: https://www.koraykislali.com/

Ana Sayfaya Dön

Yorum Gönder

0 Yorumlar